lørdag 18. september 2010

Endelig! I dag skal det skje....

Husker dere roterommet som jeg skrev om i mars?

Nei, jeg håper da ikke dere gjør det, men klikk her hvis du vil se hva jeg snakker om ;-)

Det har nemlig gått utrolig tregt med oppussing av det rommet, men idag skal vi gjøre det ferdig!
Wow, som jeg gleder meg.

Stua er full av hyller, esker og poser med remedier som skal inn på mitt hobbyrom, og jeg som har vært tålmodigheten selv, ser nå lys i tunnelen.
I roterommet skal prinsessa flytte inn, men dermed er hennes rom klart for meg.
Hurra!
Et par strøk hvit maling der inne, og så er jeg klar.

Nå bretter jeg opp ermene og setter i gang.

Kanskje det blir slik en vakker dag?


Eller slik?



Wish me luck!

3 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Så flott , skal bli spennende å se det ferdige resultatet.
Ha en fin helg
Klem

Evelyn sa...

Hei :) så koselig å få orden i ting og tang da... jobber med et slikt prosjekt selv jeg.. men hehe rart dette hvor utrolig lang tid slike ting tar... er jo så mye annet som er mye gøyere å gjøre jo hehe..

Ha en fin lørdag og helg:):)

Klem fra Evelyn

Evelyn sa...

Hei hei .. trodde jeg hadde sendt den adressen min jeg da.. jaja.. skriver den bare her jeg..
Evelyn Ødegård
6493 Lyngstad...

Skrives :)