tirsdag 7. september 2010

Tilbake til virkeligheten

Hverdagen er tilbake i Lykkelitens boble.

Fra nettavisen.no


Full av energi, er jeg kanskje ikke,
 men humøret er på topp, og jeg føler meg fornyet på et vis.
Godt er det, for her hjemme møtte virkeligheten meg i døra.

Ja, ja, det er nå godt at det synes når mor har hatt en ørliten husmorferie ;-)

I dag skal jeg på kurs på jobben, og forhåpentligvis rekker jeg og en kollega en lunsj i byen.
Kvelden skal tilbringes ved symaskinen - jeg er så ivrig på å sy ferdig prosjektet mitt.
1000 kreative ideer bobler i hodet og vil ut, så vent å se- her blir det nok mer å vise frem etter hvert!

2 kommentarer:

Smykkas sa...

Godt med energi og boblende kreativitet.

Jeg har notert meg at du skal ha bokmerker, men klarer ikke finne ut om du har bestilt på mail eller det har vært en svikt hos meg.

Det er litt vanskelig å holde oversikten, for en ting er navnet den enkelte bruker som bloggnavn, noe annet er det virkelige navnet.

Du har kanskje noen ønsker om farge på perlene, så send meg en mail for sikkerhets skyld.

Klem fra Astrid

Anette Willemine sa...

Aj, aj, dette hørtes deilig ut! At du koste deg skjønner jeg veldig godt. :o)
Så bra at du har fått ny giv og ny inspirasjon. Ja, det er ofte ikke så mye som skal til for å få et kick!
Ønsker deg en fin kveld!

Klem,
Anette Willemine