onsdag 15. september 2010

Hvilken inspirasjonskilde!

I min lille boble av kreativitet ved symaskinen har jeg surfet rundt på nettet og lett etter inspirasjon og det er bare å ta av seg hatten for alle de kreative damer og menn som finnes!
Jeg er helt overveldet, og har egentlig ikke tid til å sitte her ved datamaskinene ;-)

Når jeg allikevel gjør det, så vil jeg dele litt inspirasjon med dere.
Dagens anbefaling er mønstrene fra AnnAK.
Jeg har funnet disse hos Polar Quilt, og alle bildene er fra mønstrene der.

Prosjektet som nå er under arbeid hos meg er Høytidsengler:


Er den ikke nydelig?




Denne løperen med Ugangskråker har jeg sydd for noen år siden:


Kjempeartig motiv som "alle" kommenterer!



Av alle hennes lekre mønstre som står på ønskelista mi er nok denne favoritten nå:


Ja, denne dama har laget noen flotte mønstre.

Hvilken er din favoritt?

3 kommentarer:

Smykkas sa...

Du er jo rene proffen ved symaskinen, men å peke på noen favoritt er vanskelig. Er det ok at alle blir kalt favoritter?

Vil du vite nytt om bokmerkeprosjektet, så ta en tur innom bloggen min. Der ligger det også en liten hilsen.

Klem fra Astrid

Gyngestol og kaffigrut sa...

"Høytidsengler" var nydelig!
Selv fikk jeg løperen "Morskjærlighet" av min søster for noen år siden, så det er min favoritt:)

Ha en fin kveld!

Kort og Søm sa...

Favoritten din, den var helt super!
Ha en fin dag,
klem :O)