søndag 5. september 2010

Alene på SPA


Ja, her sitter jeg, helt alene på Farris bad i Larvik.

Jeg har kost meg glugg ihjel i det fantastiske SPA anlegget med ulike typer bad, sauna og jacuzzi.
Flere timer aldeles for meg selv i disse avslappende omgivelsene.
Ja, jeg var stort sett alene i SPA anlegget også, så det var ikke bare det at jeg har reist uten selskap.

Sant å si, så har jeg til tider litt problemer med å nyte det å være alene, liker å ha venner og kjente rundt meg, men i kveld var det deilig.

Anlegget her på Farris bad er herlig, og helt anderledes enn noe jeg har opplevd.
Noe overraskende var det oppfordret til å IKKE benytte badetøy i den ene avdelingen, men heller ha et håndkle rundt seg.
Bluferdig som jeg er, var jeg usikker på hvordan det skulle bli, men siden jeg hadde anlegget for meg selv mesteparten av tiden ble det ganske deilig ;-)

Koser meg med medbrakt te på termos, blir liksom litt stusselig å sette seg i baren helt alene og bestille en kopp te....

Nå har jeg tilbragt resten av kvelden i senga mens jeg broderer på syprosjektet mitt.

Noen flere forslag på hva det skal bli?

5 kommentarer:

Tove sa...

Høyrest herleg ut med SPA-opphald!!! Det du broderer ser vakkert ut, og kan vel fint verte ei veske, eit pc-cover eller ein liten duk???

Evelyn sa...

Hei :) dette høres herlig ut da... spa slik helt alene... rene luksusen.

Håper du har fått ny energi og at det var verdt besøket.

Fint håndarbeidsprosjekt du holder på med.. kan det være en duk eller ?

Ha en flott mandag :)

Klem

Ellemeller sa...

Å, so deilig det høyrdes ut! Når eg blir vaksen skal eg òg på SPA;)

Eg har ombestemt med og trur det skal bli ei veske, eg håpar det, for eg har lyst til å hive meg på eit veskeprosjekt og treng inspirasjon og eit lite spark i baken:)

Kjekt å sjå at du finn att lysta til å skape!

sylvia sa...

heisan.
åå så nydelig du har hatt det da,
deilig med alenetid da,en trenger det av og til.
ønsker deg en nydelig dag.
klem fra sylvia

Åpent^hus sa...

høres ut som en fantastisk dag
kanskje alle damer skulle hatt seg et slikt døgn innimellom! :)

hilsen Åpent hus