onsdag 29. september 2010

Et skritt frem, og to tilbake....

Ja, det er bare å innrømme det : Etter en svært aktiv uke med oppussing av rom, og så bursdagsfester i helgen er enrgien satt kraftig tilbake.
Jeg er sliten, og bruker mesteparten av tiden min til....... absolutt ingen ting!

Ikke blogger jeg,
ikke leser jeg blogger,
ikke syr jeg
ja, jeg leser knapt nok avisa!

Læringskurven etter å ha gått på en skikkelig smell,
slik jeg gjorde i våres,
den er bratt og kronglete.
Men en ting har jeg lært: Det er viktig å lytte til kroppen sin!

Bildet er fra en artikkel i Dagbladet, om det å ta kroppens signaler på alvor. Klikk og les!

Alt i alt er jo formen stigende, men i forrige uke brukte jeg mer enn jeg hadde av energi og må svi for det nå.

Ja, ja, sola skinner og stua er fri for rot, så det er i grunn ganske deilig å slappe av her hjemme.

Ønsker alle lesere en riktig god onsdagskveld, og satser på at jeg kommer sterkt tilbake før jeg selv aner det!

9 kommentarer:

Shy sa...

Huff ja! Utbrennthet er ikkje spøk.
Haudeverk kan eg snart alt om....
Det gjeld å kjenne seg sjølv, og gjere det ein sjølv kjenner at ein må.
God betring til deg!

FruHellstrøm sa...

Ja nå må du prøve å slappe av da og ikke gjøre mer enn du vet at du klarer :)
Er ikke alltid like lett å vite når det er nok, men veldig viktig å høre på kroppen :)

Håper du får en nydelig uke:)
Klem Tina

Petrinetrollmor sa...

Ønsker deg også en fin kveld og velkommen sterkt tilbake !!

Smykkas sa...

Kroppen er et fantastisk instrument, men det er viktig å kjenne signalene i tide.

Håper du kommer deg fort, og at du etter hvert får tid til å gjøre ting som du koser deg med.

Klem

Gammel stil sa...

Uff da, håper det kommer seg fort som bare det!!:)

Klem:)

Cathrine Aksnes sa...

viktig å lytte til kroppen å ta d med ro. ta den tiden du trenger :)

klem fra Cathrine

Fru Fryd sa...

slapp av og hent krefter! Ønsker deg en fin dag i høstsolen!!

Ellemeller sa...

Ta vare på deg sjølv no og samle krefter igjen.
Plutseleg sit du på hobbyrommet igjen og lagar dei lekraste ting:)

Besta sa...

Kjenner meg godt igjen. Jeg har fibromyalgi og sliter litt etter ferien. Storbyferie er ikke optimalt men formen stiger nok etterhvert.
Ha en fin helg.

klem fra marilyn