lørdag 18. september 2010

Tapetsering, en trussel mot ekteskapet!

Sterk overskrift, men det er faktisk sant!

Her i huset knaker ekteskapet i sammenføyningene når tapetsering pågår.
Kanskje ikke så rart da, at vi har utsatt dette så lenge?

Nåvel, jeg kan berolig alle eventuelt bekymrede lesere:
Tapeten er på plass, og ekteskapet holdt !

Ganske ubeskjedent vil jeg tro at det er fordi min mann trakk seg tilbake og lot meg regjere.
Noen ganger er det nemlig jeg som er flinkest ;-)

Nå derimot, når lister skal på plass, ja, da er det jeg som trekker meg unna.

Skal ta meg en tur på kjøkkenet og lage litt god mat jeg.


Det fortjener vi i kveld!

15 kommentarer:

(eddas) sa...

He he..ja sliker det..en er goe på forskjellige ting:)
kos dere
eddaKlemmer

Petrinetrollmor sa...

Hei, Lykkeliten ! Skal helse så mykje frå Frikken, mobil har stått på ønskelista hass lenge, men han vil så absolutt ha slik "tøtsj" for han seie at han er litt KLØnet med tastene på slik vanlig mobil ! hihi

Jammen bra dokke vart ferdig med tapetseringa i tide :) Slik er som oftast med oss også når vi skal gjere slike praktiske ting sammen :) Det er alltid ein av oss som trur vi kan det bedre enn den andre !

No skal eg bake aniskringler, der er stort sett det einaste bakverk eg får til :))

Ha et fortreffelig måltid og lykke til med hobbyrommet ditt, det blir sikkert kjekt !

*Petrine*

Evelyn sa...

Hei:) hehe slik er det vell.. hihi

Lykke til med arbeidet videre. skal bli spennede å se hvordan det blir.

Ha en flott lørdagskveld:):)

klem

Ps.. du he vell fått mail adressen min??

Gammel stil sa...

Hei du!:)

For en nyyydelig blogg du har:) Helt fantastisk:) Vi har bare sittet her og nytt alt du har lagt ut:) Har lagt oss til som følger, så nå gleder vi oss til å følge deg videre:)

Du er velkommen til vår blogg også, men vi skjønner hvis du ikke vil legge deg til som følger:) Haddde vært veldig koselig:)

Klem:)

Ingvild sa...

JA kjenner meg igjen der ja! Det er ikke uten grunn at vi ikke har tapesert noe som helst på 10 år- så gruer meg itt til egeninnsatsen!:o)

I dag sendte jeg gevinsten din. Tok litt lengre tid enn jeg hadde tenkt desverre!

Ha en fin helg og plei ekteskapet litt ekstra i dag!:o)

Klem,I

Hasigamas mamma sa...

Jeg fikk kjeft at mannen da jeg ville male over en 4 år gammel tapet... :) og nå som jeg vil tapetsere en annen vegg, får han helt noia... han vet nemlig at det er HAN som må gjøre det!
Tapet er jo så kuuuult!
Kos deg i kveld!
klem
Lise

Monica sa...

hihi vi skal snart tapensere et rom, heldigvis er det bare en vegg og ikke er den så veldig stor heller, så derfor måtte jeg bare inn å lese dette innlegget, hihi ønsker deg en fin fin søndag. klem Monica

Frøydis sa...

Hei på deg :-)
Koselig at du kom på besøk inne hos meg :-)
Helt enig med deg, folk må gjøre det som er rett for de selv, men ikke prakk det på andre, det blir helt feil!

Hehe, kjenner igjen det der med opp-pussing..her i huset tar ting FRYKTELIG land tid..så som regel er det jeg som "slår i bordet" og får ting gjort...Men god er han uansett ;-))

Ha en flott søndag
Klem, Frøydis

Emilies interiør sa...

Kjenner meg igjen i det ja:) Vi lever i noe som virker som et evig oppussingsprosjekt, og det har sine utfordringer! Holder man sammen gjennom en oppussing kan man nok tåle det meste;)

Anonym sa...

Hei.
Velkommen som følger hos meg,koselig. Flott blogg du har. :)
Tapetseringa tar jeg når gubben er på jobb hehe liker best å holde på alene med slike ting.Hvis det er noe som får forholdet til å knirke her så er det at han er treg med listinga ;).

:))God Søndag. Klem.

Trefemtien sa...

Hei, tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min:) Jeg kjente meg veldig igjen i dette innlegget. Oppussing er en utfordring for forholdet...:)
Ellers må jeg si at jeg koste meg veldig inne på bloggen din. Her fikk jeg masse ideer og inspirasjon og så skriver du veldig morsomt og underholdende!

Ha en fin søndag:)

Anonym sa...

Så kjekt at du vil være med på min Give Away.
Lykke til!
Koselig at du vil følge bloggen min.
Kjempefin blogg du har.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Klem fra Mio

Shy sa...

All opppussing er ein trussel mot ekteskapet, ja, berre ein begynner å snakke om oppussing så er det ein trussel.

Hege sa...

He, he det der skriver jeg under på - vi har tatt en liten pause i tapetseringen..!
Ha en fin, fin søndag,
klem Hege.

FlorasFrue sa...

Morsomt!! Jeg tapetserte gangen en dag - uten at min mann var informert (grådig fin tapet!) Det var veldig lurt, det ble gjort i en fei:)
Kjersti