lørdag 4. september 2010

Mitt syprosjekt

Endelig føler jeg meg litt kreativ og virksom igjen!

Det er en følelse virkelig  har savnet, så måtte den bli her lenge og vokse seg stor og sterk ;-)

Jeg har gjort det enkelt for meg selv denne gangen, og  kjøpt ferdig mønster og stoff til hele prosjektet.
Har jo none meter stoff i esker på loftet, men de får ligge der i påvente av mer overskudd.

Her er stoffene jeg har kjøpt.


I tillegg er det vatt av forskjellig slag, brodergarn, en snor..... og ja , litt diverse.

Noen som tør gjette på hva det skal bli?

2 kommentarer:

Ellemeller sa...

Eg trur du skal sy ei nydeleg pute eller to.

Her er huset fullt av born og borneborn og midt opp i fingerhekling, dataspel og fantastiske legokonstruksjonar sit eg og funderar på mitt neste kjoleprosjekt:)

Hasigamas mamma sa...

Lykke til med sying! Jeg gleder meg til å få se :) Kanskje du skal lage et forkle? eller pute?
Ha en deilig, kreativ helg!
Klem
Lise