torsdag 23. september 2010

Et rom i frorandring- episode 2

Det går sakte men sikkert fremover på pikerommet.
Gulvet er renset, og listene malt, så igår kveld flyttet hun inn.


Koselig jernseng med sengeteppe, puter og noen gamle "venner".

Speilkommode som ble kjøpt på finn.no



Denne brukes som skrivebord, og jeg har verket etter å male den blank svart, men nei du.
Der er frøkna bestemt: Den skla være brun!

Nå ønsker hun å benytte en brun/kobber tapet på skapdørene til klesskapet, så da får vi supplere med noen lekre gardiner og kanskje et nytt sengeteppe.

Nå er hennes gamle rom tømt, og jeg er klar med malekosten.
En gammel drøm om eget syrom er innen rekkevidde!

9 kommentarer:

Heidi sa...

Kjempefin kommode, den vil nok vere fin både svart og brun. Her er det på trappene med litt omflytting og, og i dag fekk eg sjølvsagt ein ny idè i den sammenheng....Så då blir det nok litt oppussing i same slengen ;-). Lykke til med malinga!

Frøydis sa...

Det ble kjempefint!! God smak, den jenta di, hehe..

Moro at du viste oss resultatet!
Jeg har lyst å pusse opp litt selv, men orker ikke tanken på å flytte alle møblene...ennå, hehe

klem, Frøydis

Fjordlykke sa...

Nydelig kommode! Ønsker meg en slik til soverommet:)

Ha en fin kveld!
Klem

Ellemeller sa...

So glad eg vart no, på dine vegne! Flinka!
Og so blir det syrom snart?? Det blir pur lukke og glede:)
Eg skal til å rive alt ut av syrommet og starte på nytt... får klaus der inne, sjølv om eg har brukt det største soverommet. Stoffa skal ut på boda, då får eg goood plass rundt arbeidsborda:)
Lukke til!!

Smykkas sa...

Nydelig rom hun har fått seg, og jeg bøyer meg i støvet for smaken hennes. Jeg synes nemlig også at kommoden skal beholdes som den er.

Skjønner godt at du gleder deg til eget syrom. Selv skulle jeg gjerne hatt et eget perlerom.

Klem

Gammel stil sa...

Så fint rom du har fått seg:) Hun har virkelig en god smak! Syrom høres kjekt ut!!

Stor klem:):)

Randi sa...

Er jo godt dei har ein eigen smak dei "små" også. Speilkommoden var kjempeflott, og må vel eigentleg sei meg einig med ho... var fin som den var den.
Så herleg å skulle få eige syrom også! Høyres supert ut!
Ha ei flotte helg.
Klems

Anonym sa...

Så fint det ble og speilkommoden var lekker.
Herlig å få eget syrom.
Ønsker deg en fin høsthelg.
Klem fra Mio

Hasigamas mamma sa...

Så fint rom hun har fått! Speilkommoden var lekker!
Så flott dekket bord dere kom hjem til! Så kjekt altså!
Kjekt at du ble med på give away!
Ha ei strålende helg!
Klem
Lise