mandag 20. september 2010

Pakke i posten!

Jeg er som "unger" flest:  Jeg ELSKER pakker!

Resultatet er at pakken er åpnet lenge før tanken om å forevige den uåpnet, i det hele tatt streifer innom hjernen min.
 Der har du meg - barnslig nysgjerrig, og en amatør til blogger.

Pakken inneholdt premien jeg vant hos Ingvild med bloggen Drømmer på landet.

Er det rart jeg elsker slike Give Aways?

To flotte kjøkkenhåndklær fra Ib Laursen og den sjarmerende klokka!
Virkelig min smak, så tusen hjertelig takk til deg Ingvild!

Det at fremmede mennesker gir hverandre gaver, slik vi gjør her i blogglandia er helt unikt.
Jo, det er kanskje en form for reklame for egen blogg, men jeg oppfatter det også som en fantastisk måte å finne nye blogger på.
Søndag formiddag klikket jeg meg inn på den ene koselige bloggen etter den andre via linker til give away's,
se bloggrollen min på venstre side.

Joda, jeg finner blogger på andre måter også, men denne er effektiv ;-)

Mottoet blir:
 Det viktigste er ikke å vinne, men å oppdage en ny gullgruve av en blogg!

11 kommentarer:

Smykkas sa...

Du er nok ikke alene om å bli begeistret over å få pakke i posten. Det er ganske sikkert mange som vil skrive seg på den listen, ikke minst jeg selv. Fantastisk give away du har vunnet.

Å finne nye bloggevenner er alltid spennende. Skal jammen ta en nærmere titt hos deg når jeg har litt bedre tid.

Klem fra Astrid

(eddas) sa...

Ja du har helt rett..er så mange fine blogger at jeg blir helt gæærn....jeg klarer desverre ikke og henge med i svingen:):)men jeg prøver:)
flott premie..den klokka var skjønn....
ha en fin kveld
eddaKlemmer

Ingvild sa...

Så bra den kom frem hel!

Ha en herlig mandag...
(ps: Lysestakene i mitt forrige innlegg fant jeg på home and cottage!)
Klem,I

Gammel stil sa...

Herlig innlegg:) Vi er helt enig med deg!! Det er helt fantastisk at mennesker gir hverandre gaver, selv om vi ikke kjenner hverandre på den måten:):)

Klem:)

Hasigamas mamma sa...

Kjempefin premie!!! Jeg er også helt vill etter pakker... hi hi.. blir liksom aldri voksen der!
Nå har du muligheten til å finne flere blogger, jeg har give away hos meg ;)
Har fått tatt kult bilde av litenbror med verdens kuleste lue på, skal legge det ut når jeg får tid til å lage et innlegg!
Ha en fin kveld!
Klem
Lise

h.espe sa...

Hi, hi - forstår deg godt - det er en stor lykke med pakke i posten!!! Flott gave du har vunnet :o) Og mottoet ditt - Det viktigste er ikke å vinne, men å oppdage en ny gullgruve av en blogg - HERLIG!!!!!

Strålende uke til deg!!!

Klem fra Hildegunn

Min stil sa...

He he. Kjenner meg godt igjen. Elsker pakker! Og så flott gave du har vunnet da. Heldige deg!
Klæmmer Susanne

mimmi-leone sa...

Så koselig innlegg, og jeg er så enig med deg!

Gratulerer med flott presang!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Martes atelie` sa...

Det finnes jo et hav av fine blogger. Kan sitte i timesvis hver kveld om man har lyst. ;) Heldig du, som fikk en så fin pakke.

Ha en fin dag.

Hilsen Marte

josimo sa...

Så hyggelig pakke som ramlet ned i postkassen din.
ønsker deg en flott dag i solen

annsin sa...

hei