tirsdag 14. september 2010

Nå bobler det snart over....

Ja, godt inspirert av de utrolig koselige tilbakemeldingene fra dere når det gjelder veska i forrige innlegg, så bobler det av kreativitet her hos meg.

En løper er påbegynt, og en liten venninnegave er ferdig.


Skal nemlig på kurs sammen med en kollega som har bursdag i dag, og da er det jo gøy å ha med en liten gave.
Det ble 4 glassbrikker med et frihåndsquiltet hjerte.



En enkel gave hun sikkert kan bruke til no'!

Ønsker dere alle en riktig god tirsdag.

6 kommentarer:

Karna sa...

En gave hun helt sikkert kan bruke, og som hun helt sikkert blir glad for!! Så flink du er!

Ja er du ikke enig, blir så steikande galen når folk kan gjøre slikt med dyr, har de ikke råd til å kjøpe p-piller til katten, for de heller la være å ha dyr....ggggrrrr....

(eddas) sa...

Heisann..
ja en blir så gla når en får slike hyggelige tilbakemeldinger:)da vil en bare gyve løs på neste prosjekt:)
kos deg i ånden..
eddaklemmer

Ellemeller sa...

So flink du er! Nydelege glassbrikker og den veska blei so fin, so fin!
Lekre fargar og superpraktisk.

Eg har sydd tre snytert i dag, for første gong og merkar at det er mykje artigare å sy enn å styre med interiør for tida:)

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei ♥

Jeg har to oliventre og begge har vokst enormt mye i det siste....helt sjokkert hehe....det bildet er en stund siden jeg tok og da hadde jeg dem inne. Men nå har jeg ikke tatt mine inn ennå....og tviler på jeg kommer til å gjøre det , mine står i hagehuset.

Jeg hadde villet hatt mine på et *kjølig* rom med mye lys :))) Jeg skal kansje ha inn det ene oliventreet mitt på soverommet etter høsten....jeg vanner dem et par ganger i uka ca 5 dl kansje mere pr gang ;))

Lykke til da ♥

Takk for kommentar , kjempekjekt :)) Ha en riktig fin dag videre..

aase sa...

Veldig så flink du er da, får jo dårlig samvittighet her nå jeg!! Vil også sy....men skal ikke gjøre det før kurset nei...vil lære det nå ikke bare gjøre det sånn jeg tror!!Hihi!!

Veska ble rålekker og så skjønn med sitt broderi!!

Randi sa...

Så flotte. Dette er nok ei gåve som kan brukast til noko ja... ;-) Imponert over quilting på frihand... Var så fint...
Klems