fredag 3. september 2010

Det er ikke så mye som skal til

Ja, det slår meg hvor lite som skal til for å se litt lysere på tilværelsen av og til.

En god dag på jobben
Lunsj med gode venninner
Et besøk i stoffbutikken
Hyggelig middag med familien
En tur i skogen en solfylt kveld
En god natts søvn

Ja, ingen store uoppnåelige aktiviteter der, og resultatet er en god følelse av at formen er i ferd med å bli bedre.

Jeg har rett og slett lyst til å være kreativ igjen, og har etter mange års pause kjøpt meg stoffer til et nytt syprosjekt!

Hva det er?
Nei, det må jeg vente med å vise dere, for nå må jeg rydde og vaske litt før jeg nyter belønningen jeg gir meg selv: Noen timer ved symaskinen.

Ønsker dere alle en god dag som gir glede og inspirasjon.

Det er ikke så mye som skal til !

4 kommentarer:

Ellemeller sa...

Ertekroken! Eg har òg eit parsyprosjekt i magen, men finn liksom ikkje heilt fram til lysta... men snart:) GLer meg til å sjå kva du skal lage!!

Hege sa...

Så fint at du føler deg i bedre form -og gleder meg til å se hva du syr:-)
Riktig god helg,
klem Hege.

Mira sa...

Så flott! at arbeidslysten er tilbake!
Du skal se det var friluftslivet som jore susen.

Gikk ein lang skogtur i går, forbi mange fine vann. Da skulle eg gjerne hatt ein kajakk liggende. Fant verken sopp eller tyttebær, men kosa meg allikevel. Sånn på tur da kunne eg tenkt meg hund.

Gleder meg til å se ka du skal lage!

God helg! Klem,

Ellemeller sa...

Eg flyttar! Dersom du lovar å hjelpe meg med heklinga:) Psst, har fått til 4 blomar i kveld og må innrømme at eg er litt stolt:)

Du er ein knupp!