lørdag 25. september 2010

Prosjekt syrom!

Her går det unna om dagen.

Jentungen har så vidt rukket å få sakene sine inn på det nye rommet sitt før vi gikk til angrep på hennes gamle.
Det er jo det rommet som skal bli mitt syrom,
 og alle mine remedier har stått stablet overalt mens jeg venter.
Noe på loftet, symaskinen på kjøkkenet, og alle skaper og hyller- de har stått i stua.

Ja, det er faktisk ikke rart at jeg har blitt gal av alt rotet - det forstår jeg nå som jeg ser hvordan stua egentlig kan bli igjen....

Vel, i løpet av 1 døgn har vi renset furugulv, malt alle vegger 2-4 strøk og flyttet inn skap og hyller.
Jeg er overlykkelig!

Det ble et stress uten like igår ettermiddag siden alt måtte gjøres før bursdagsfesten til husets nye fjortis startet kl.18:00.

Min pappa og husets sønn tro til med bæring og montering av hyller, jeg for frem og tilbake med esker og alt annet rot, mens den kommende fjortis bakte og pyntet bord.

Puuh, det ble hektisk men gøy.

Syrommet er langt ifra presentabelt, men i løpet av helgen håper jeg på å få montert opp benkeplate og diverse hyller.
En tur til Ikea for å kjøpe kurver og slikt til Expedithyllene er påkrevet, men det rekker jeg ikke i dag i alle fall.

Ønsker alle en riktig god lørdag, og håper dere har det like givende, om ikke like hektisk som meg ;-)

4 kommentarer:

sylvia sa...

heisan,
skal si dere er flinke om dagen,å tar dere energi fra?
send gjerne noe hit,.så fint det blir, gleder meg å se det ferdig,
ha en fin helg,å gratulere masse til fjortisen..
klem fra sylvia

Bea sa...

Heldigris! Det ser jo riktig så flott ut. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Jeg ønsker meg også et lite hobby/syrom, men huset er for lite.... Så jeg håper planene om et større hus blir snart til virkelighet. Men tror ikke det blir før om 2 år. *sukk*

Og ikke minst GRATTIS med den søte fjortisen.
HIPP HIPP HURRA!

klem fra Bea

Smykkas sa...

Her har det sannelig gått unna i rekordfart.

Selv om det midlertidig kan medføre mye stress med oppussingsprosjekter, er det bare helt herlig når alt er ferdig.

Det skal bli gøy å se den videre framdriften.

Klem

Gammel stil sa...

Så flinke dere er om dagen da:) Kjempebra jobbet!!! Skikkelig artig å lese innleggene dine:):)

Stoor klem:)