mandag 6. september 2010

Tror jeg flytter inn her jeg....


Et glimt fra PC-kroken på hotellrommet mitt på Farris bad

Klikk påkoblingen og se selv hvorfor jeg velger å tilbringe dagen her.

Jeg hadde planer om å handle litt i Larvik by i dag, men dropper det glatt siden jeg kan være her hele dagen, selv etter å ha sjekket ut av rommet.

Det er så utrolig avslappende og deilig i SPA-et her, så jeg blir her!


Kl.07:00 var jeg på plass og nøt utsikten utover fjorden fra saunaen med panoramautsikt.
Et par timer med damp badstu, et bad i Farris kilden og en kroppsskrubb med salt før frokost.
Kan det bli bedre?

Sy prosjekt får vente til en annen dag
i dag blir det avslapping i luksus oh nytelse!

1 kommentarer:

Randi sa...

Hørtes heilt himmelsk ut! Spa anlegg må jo vera ein glimrande plass å vera dersom man først skal vera på hotell utan selskap. Berre roe heilt ned og nyte full avslapping... Sukk... Må vera ein flott måte å lade opp til hausten på!
Klems