torsdag 11. mars 2010

Mitt sanne jeg ;-)

Endelig skal dere få se inn i mitt hjem, og virkelig se hvordan jeg egentlig er ;-)

Av en eller annen grunn har jeg ikke søkt om medlemskap i NIB, og vært litt forsiktig med å vise frem interiørbilder fra mitt hjem her på bloggen.
Da jeg i tillegg er ganske så anonym her, ingen bilder av meg , ingen navn, ingen mailadresse, ja, da kan dere jo tenke dere selv- Jeg har noe å skjule!

Inspirert av Aase bak bloggen Aases fantastiske verden, lar jeg det nå stå til og viser dere det beste fra mitt hjem:

Hi, hi, det er heldigvis ikke slik overalt, men her ser dere altså mitt hobbyrom!

I min iver etter å få eget rom rev jeg ned deler av tapeten, la plast på gulvet og gjorde meg klar til oppussing, men så kom jula....
Inn måtte hobbysakene som stod på kjøkkenet, det store skapet fra Finn.no som sto på vent i stua, klærne til eldstemann som lå overalt (fordi skapet fra Finn.no var alt for høyt under skråtaket hos ham).
Deretter har det gått slag i slag, og hver gang vi rydder kastes noe nytt inn på hobbyrommet.

Her er det ikke mye rom for kreativitet om dagen!
Godt at jeg koser meg med strikketøy den tiden jeg har til overs etter at jobb, trening og rydding er unnagjort. Ja, for det ryddes hos meg også altså, bare ikke på dette rommet.....

Huff, satte du kaffen i halsen?
Regner med at dere proffe bloggdamer grøsser på ryggen, og lurer på hvordan noen kan ha et slikt roterom.
Vel, det går fint det, så lenge du husker å lukke døra slik at du ikke ser det ;-)

14 kommentarer:

Husmora Torunn Husbyn sa...

Hehe , morsomt! :-)
Hilsen også anonym blogger :-))

Bea sa...

Morsomt innlegg:O)

Regner nok med vi alle har noe å skjule...

klem

sylvia sa...

hihihihi..
har et nesten sånn rom jeg ,men det er mest om vinteren,et sted skal man jo ha alle ting som står i vår hage,ellers i året er det trim rom...
men vet du,da vi kjøpte dette hus,var alle rom sånn,så man tager et og et rom av gangen,.
vi får se mer??spennende dette.
ble ikke skremt i det hele tatt,har et bilde av vår stue i høst,ser ut som loppemarked da.
ryddet et annet rom å alt stod i stua hi hi klem fra sylvia

sylysten sa...

Jeg har ikke et slikt rom...





Jeg har mange;o))))
Har nok nevnt det før, men jeg roter jeg. MYE.. og så tror jeg nok de færreste har helt prikkfrie hjem.
Klem
Linda;o)

Ellemeller sa...

Slik ser mitt syrom òg ut innimellom. Eg rotar fram og er ikkje so flink til å rydde på plass att:)

EG har ikkje fått pakke, men kanskje den kjem i dag? Jakka di er straks ferdig:)

Mira sa...

Hi hi, Har desverre mange slike rom,I hus og diverse uthus. Holder meg langt fra NIB. Skjønt det er vel lov å bare kikke, der og.

Miraklem,

Kathrine H sa...

Hehe, vi har et slikt rom vi også! ;o)

Ønsker deg en riktig fin torsdag!

Ellemeller sa...

Tusentusen takk for nyydelege vottar!! Eg har hatt dei på meg i dag, sjølv om det er mange plussgrader!! Størrelsen er heilt perfekt og fargane vakre!! *nøgd!!*

Henriette sa...

du,vet du..dette var da ikke så ille!!! jeg syntes det var ganske så koselig jeg!! Og jeg tror nok ikke alle bloggdamer har det like koselig i alle rom..Man viser vel bare det som er så flott!! Derfor syntes jeg dette innlegget var morsomt og hærlig og ikke minst ærlig! takk for det:) stort smil fra henriette

FruHellstrøm sa...

Hallo!!
Vi har nok alle sammen ett rote rom hjemme, men det er ingen som viser det frem, så dette likte jeg ;) hihi. Tøfft :)
Og ja, det går helt fint å ha det, så lenge man husker å lukke døra ;)

Håper du får en nydelig kveld:)
Klem Tina

irina sa...

Akkurat det skrev jeg i bloggen min.
Jeg VET du er en fantastisk dame med ett raust hjerte....behøver ikke å vite mer jeg.
Klem

Safina sa...

hehehe kjønner akkurat hvordadn du har et! men heldigvis har jeg nå klart å rydde bort mye av rotet jeg har hatt på gjeste rommet.
kos

xxx

rosaengler ♥ sa...

du her herlig hahahahaha og du skulle sett inneboden min, der åpner en døra med frykten i halsen og redselen for livet.

Syns det er flott at du tør vise- tøffa

Ha en super fin helg og stor klem

FruHellstrøm sa...

Hei og god kveld:)
Skal sende deg adressa på mail :)
Gøy du blir med på gjette konkurransen min :) Blir spennende å se hvor lenge den blir liggende;)

Ha en nydelig helg:)
Klem Tina