mandag 1. mars 2010

TTT-kampanje

Ja, nå tror dere kanskje det har rablet litt for meg her.
TTT står jo som regel for Ting Tar Tid, og det er vel de færreste som ønsker seg en slik kampanje!

Nei, hos meg står TTT for Trening Til Tunika ;-)

Dere som har lest mine innlegg den siste tiden har sett at jeg har forelsket meg i noen lekre tunikaer fra bl.a Odd Molly og dermed laget jeg denne TTT-kampanjen.

5 kg ned i vekt, og jeg skal belønne meg selv med en lekker tunika  ;-)

Aller høyest på ønskelisten står kanskje denne Ellemeller-tunikaen,

men jeg har mine tvil om at en reduksjon på 5 kg vil være nok til at min kropp vil kle denne....

Uansett, dette er seriøst og startskuddet har gått.
Trimsykkelen er på plass foran TV- jeg led meg gjennom 30 min før frokost, og klokken 09:00 er det klart for skitur sammen med min svigerinne. Det blir i alle fall hyggelig. Alt er så mye enklere med selskap.

Nå håper jeg dere alle vil ønske meg lykke til og "pushe" meg videre på tunge dager. Dette blir definitivt ingen sultekur altså, jeg er for gammel til slikt. Her blir det mindre porsjoner mat, og MYE mere trening.

6 kommentarer:

Heidi sa...

Lykke til!

(eddas) sa...

Masse lykke til....det hjelper med en gulerot i andre ende:)
eddaKlemmer

sylvia sa...

god morgen.
åå så flink du er ,å før frokost,tøff dame du da,sikkert deilig.
dette klarer du nok.
vi har vinterferie fra i dag vi,deilig,
men mannen på jobb i tønsberg,forrige uke var det tina,denne gangen mannen.
men jeg og silje skal sove lenge å kose oss.
ha en flott mars dag.
klem fra sylvia

Husmora Torunn Husbyn sa...

Såå flink du er! Jeg startet skarpt med slanking etter jul jeg også, og hoppet ned 5 kilo med en gang.. -men så glemte jeg det litt, og nå har jeg hoppet opp igjen.. Hehe :-)
Lykke til! Trimsykkel foran tvn hørtes smart ut.
Ha en flott start på uka! :-)

Ellemeller sa...

Eg er imponert og rørt! :)
Håper skituren vart fin! Du er tilgitt, lenge før du trengte å be om tilgivelse, for at du brukte bilete. Det er berre kjekt det:)

Ha ein strålande dag!

sylysten sa...

Lekre tunikaer;o)) Og du mister de 5, det er jeg sikker på;o)) Skal prøve å komme innom hver dag jeg, for å oppmuntre deg;o)))
Klem
Linda;o)