onsdag 17. mars 2010

Se min Elle meller jakke !

I dag lå det en stor pakke i postkassa mi, og jeg var ikke sen om å åpne den.

Der lå jakka som Anita bak bloggen Elle meller jeg forteller har sydd til meg ;-)
 Smiler fra øre til øre, og bare må prøve den med en eneste gang.

 Er den ikke fin?


Å, den er "helt meg" og jeg trippet stolt avgårde til byen.

Må nesten bruke et sitat fra en stolt gutt på 4 år som hadde tatt på seg skjorte og slips nyttårsaften:

" E eg ikkje grueleg fin i dag? "

Tusen, tusen takk for flott jakke Anita. Denne kommer jeg til å "bo" i denne våren ;-)

7 kommentarer:

På landet sa...

Gratulerer med flott jakke. Jakka var kjempe fin på.

Ha en fin kveld.

Bea sa...

Så flott en jakke. Ikke rart du er kjempe fornøyd:o)

Klem

Camilla sa...

Den var fiiiiin, passet deg helt perfekt =)

sylvia sa...

hei.
å så nydelig en jakke du har der,
skal si hun kan lage jakke,
så moro.
ønsker deg en flott kveld,
klem fa sylvia

Ellemeller sa...

Naaaw! So kjekt! Eg då, surrehovud som eg er, gløymde å ta bilete av jakka før eg sendte den.
Kan eg kopiere dine for å legge i arkivet mitt?

(eg må innrømme at eg bur i mine, men berre èi i gongen då..)

sylysten sa...

;o))))))))))))))
Lekker;o)))
;o))))))))))))))

rosaengler ♥ sa...

WOW den var lekker til deg :))))