torsdag 4. mars 2010

Vinneren er trukket

Takk for alle hyggelige kommentarer på min lille feiring i går. Mange kjente, og faktisk flere nye ansikter stakk innom, og det synes jeg var kjempekoselig.

Min datter fikk æren av å trekke en vinner, og det ble................................


Cathrine fra bloggen Cathrines kreative hjørne  Hun har 1-års jubileum på sin blogg, så stikk innom denne kreative damen.


Gratulerer så mye til deg, og en stor takk til alle andre som deltok.
Følg  med videre så er det kanskje ikke så lenge til en feiring ved 5000........

Nå lurer dere kanskje på hvordan det går med min  TTT-kampanje ?

Vel, det går egentlig veldig bra. Jeg går til og fra jobb, sykler på ergometersykkel og går på ski, så her føles det som om jeg løper fra de kaloriene jeg putter i meg :-)
Vel, det gjør jeg jo ikke, så det gjelder å være forsiktig med maten.

Har bakt knekkebrød. Sunne, man farlig gode. Kan det være at jeg spiser for mange av dem tro?
Ingen tvil om at det påvirker magen i alle fall !


Når det gjelder vekta, så må jeg innrømme at jeg ikke har en vekt som virker i huset.
Helt bevisst, for da unngår jeg å gå i den fella at jeg veier meg hver dag for å se en utvikling .

Veide meg hos svigermor på lørdag, så får vi se da, hvor lenge det blir til jeg besøker henne igjen....

4 kommentarer:

sylvia sa...

gratulere til Carhrine,det fortjente hun.
lykke til vidre,
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

sylvia sa...

skulle stå Cathrine,,
huff disse tastene

FruHellstrøm sa...

Gratulerer så mye til Cathrine:)
Koselig :)

Så flink du er med TTT-kampanjen din da:)
Godt å komme igang:)
Jeg for min del, får prøve fra i morra igjen...
Måtte reise hjem fra jobb pga dårlig mage, så da ble kjeks og cola med meg hjem; så håper at formen er bedre til i morra :)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Næmmen, så koselig at jeg vant, det var en kjempehyggelig overraskelse! JIPPI!!! Er sååå spent på hva jeg vinner, og skal promte sende deg adressen min! Tusen takk! -))

TTT - det hørtes magert ut, men er sikkert veldig SUNT! Lykke til med det! Ellers sverger jeg til Grete Roede og fellesskapet med andre - det gjorde underverker for meg!

Ha en fortsatt fin dag!

Klem Cathrine :-)