mandag 22. mars 2010

Frisk start på uka

Med kun en uke igjen til påskeferie, og to uker til kjærkommen ferietur til varmere strøk er det lett å starte uka med friskt mot: Ut på tur før kveldsvakt!

Savner solas varme stråler, men det er i alle fall bart på veien så jeg kan finne frem joggeskoene igjen.

Har også latt meg inspirere av nye lekre oppskrifter på Garnstudio.no, og begynt på en liten bolero til meg selv.

Håper denne blir søt når jeg får litt farve på kroppen. Har valgt lyseblått jeg, da jeg ikke er så veldig rosa av meg.

5 kommentarer:

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Nydelig bolero du skal strikket deg, og lyseblått høres ut som et lykkelig valg! Og så deilig med ferietur da - ønsker deg en riktig god tur!

Vårlig hilsen og klem
Cathrine :-)

sylvia sa...

hei på deg.
så flott en bolero du lager,blått er flått.hihi..
åå så deilig det blir med tur da. hvor i verden er det dere skal?
å snart påske ferie å ,skal bli godt det,
mannen i huset har fri å,fra fredag,blir koselig,
å silje har jo påskeferie fra skolen,så da kan vi sove lenge..
ønsker deg en flott dag..
klem fra sylvia.
åssen går det med planene i stua?

Lotta sa...

Ønsker deg en fin kveld og uke:) Flotte tng ja:)Klemmer

Karna sa...

Det er godt når vi kan gå ut igjen med lette sko...deilig. Prøvde meg med en skogstur i helgen,men gikk til knærene i råtten snø...men det var nå kjekt allikevell...

aase sa...

Våren kommer nå nå, våren kommer nå.......jeg vet neimen ikke jeg, idag snør det jo....fysj!! Den drar vel med seg den gamle snøen da så det hjelper vel men!!

Lekker jakke du har fått sydd!!

Her "går" kiloene bort sakte men sikkert, håper 8 minus på torsdag til veiing, det er jeg veldig fornøyd med!!