tirsdag 9. mars 2010

Pay it forward

Jeg har sett disse innleggene om gavene som sendes, og tenkt at det er en utrolig morsom idè.
Da jeg fikk muligheten til å bli med på denne Pay it forward hos Rigmor bak  Seascapes hobbyblogg var jeg raskt frempå ;-)

I løpet av 365 dager vil jeg motta en gave fra henne, og jeg gledere meg allerede!
Hva er vel artigere enn å få en uventet gave i posten?

Nå har du muligheten til å bli med videre!
De 3 første som kommenterer dette innlegget vil motta en gave fra meg i løpet av 365 dager.


Reglene er som følger:


De tre første som skriver en kommentar på dette innlegget

vil i løpet av de neste 365 dagene få en gave fra meg.

Og så må du lage et tilsvarende innlegg og sende gave til de tre

første som svarer på ditt innlegg.

~~~~~~

Håper nettopp du vil være med på dette!

3 kommentarer:

FruHellstrøm sa...

Juhu ;)
Jeg vil gjerne være med vettu :)
Er kjempe morro med disse pay it forward:)

Gleder meg allerede jeg også :)
Håper det er i orden at jeg venter med å legge ut innlegget til den jeg har er ferdig :)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina

Henriette sa...

Så gøy!! Dette vil eg gjerne vera med på:) Skal legge ut innlegg så snart eg kan:0)

Klem♥

Bea sa...

Jeg vil være med:o)


Klem