onsdag 31. mars 2010

Slutt på påskeferien for min del...

Ja, så er feriedagene mine over, og jeg må vende nesa hjem mot jobben igjen.
Litt trist akkurat nå, men en stor trøst er det jo at hele familien skal til Lanzarote neste uke!

Tåler en nattevaktshelg da ;-)

Påskeværet har vært grått idag, så vi droppet den lange skituren og har heller vært ute på plassen her.
Akebakke, hoppbakke, snøhule, og venner man ikke har sett siden forrige påske gjør dagene fulle av glede og opplevelser.

Det ustabile nettet har gjort at jeg har vært lite her i blogglandia, så nå gleder jeg meg til å komme hjem for å ta en lang runde å se hva dere andre driver med i påsken.

Ønsker alle en riktig god påske!

1 kommentarer:

josimo sa...

Å heldige dere som skal til varmen og solen!så DIGG !!!!
Det er litt godt med regn akkurat nå må jeg innrømme,så blir verden vasket ren etter og ha tatt av seg vinter frakken.
Kjør pent hjem!