søndag 21. mars 2010

En søndag full av muligheter

                                                                            Søndag

                                                                       Sen frokost


Skirenn

                                                                             Sløvevær

Selskapssyk

                                                                       Skapertrang

Alt rotet fra "roterommet" er plassert i stua, og det skrapes tapet med stor iver der inne.
Jeg er sliten etter å ha tømt rommet, og litt satt ut av å nå ha hele huset lik rotete som et katastrofeområde.
I slike stunder blir jeg kreativ og får lyst til å sy noe, male et møbel, trekke om en stol eller finne frem halvferdige håndarbeid som er gjemt et eller annet sted.

Det er med andre ord en søndag full av muligheter!


Ønsker dere alle en rihtig god søndag.

7 kommentarer:

Ellemeller sa...

Slik er eg òg! Når ting er heilt kaotisk blir eg superkreativ.. Då ser ein ting på ein annan måte, trur eg. Eg heier på deg, både i TTT-prosjektet og i rydding og oppussing av arbeidsrom!

Heidi sa...

Ein får jo fort i idear når ein rotar ting utover og ser kva ein har ;-). Lykke til!

Kaoskontroll sa...

Så kjekt at du blir med! Og greit at du har tyvstartet, siden du skal i bikini før oss andre. ;) Jeg må innrømme at jeg gruer meg skikkelig, for jeg har selvdisiplin som en brunsnegl... men nå har jeg jo offentliggjort dette med krutt og salutt, så nå MÅÅÅ jeg. ;)

Lykke til med din kamp mot kiloene! Så "snakkes" vi videre om hvordan det går! :)

FruHellstrøm sa...

Håper du har hatt en nydelig dag da:)
Vi har hatt selskap for stina i dag, tenk 3 år allerede :)

De bokstavene kjøpte jeg på Åhléns og de holder vel til andre steder også :) Kostet 149,- for settet :) Er utrolig koselig med sånne ord rundt omkring:)

Ønsker deg en nydelig søndags kveld:)
Klem Tina

Min stil sa...

Heisan du.
Kjenner til følelsen med rot som flyter utover, og er det ikke rart med det, sprer seg fra rom til rom. Etter vannlekasjen vår i kjelleren, syns jeg hele huset er katastrofeområde. Men det ordner seg vel til slutt.
:) Susanne

Camilla sa...

Har to hakk som må gjøres noe med når det blir malevær ute, men de er mine egne feil. Klossmajoren som veltet to store lysestaker som var innmari tunge og spisse... Vårt bord er myyye i bruk så burde kanskje egentlig ha lakket det, men har ingen erfaring med lakking. Har du? Kunne kanskje tenkt meg å fått gjort det.

Klem C.

Camilla sa...

Samme som vi har gjort med stuebordet... heftegrunning, og to strøk lady tre og panel glans 40. Bordplaten, toppen, fikk 3 strøk for sikkerhetsskyld ;)
hvilken glans brukte du?