lørdag 20. mars 2010

Selv snømannen Kalle må vike for slike !

Min standhaftige snømann, Kalle, har stått trofast på kjøkkenbenken siden den første snøen la seg på bakken.
Her har han smilt til oss alle, og lyst opp med sin lille lykt og sitt blide åsyn.

Ja, det er faktisk med et visst vemod jeg pakker bort denne søte karen jeg sydde til en juleutstilling for x antall år siden.
Merkelig, kan snart ikke huske sist jeg gjorde noe annet kreativt enn strikke og hekle!

Uansett, i dag må Kalle vike for slike!

og slike


Ja, det er vår i Lykkelitenheimen nå!
Jeg har kjøpt enda flere lekre krukker og er så fornøyd med kjøkkenet!


Joda, i forrige innlegg var det vel stua som egentlig stod for tur med pynting, men ting skjer.....

Gubben i huset er angrepet av arbeidslyst!
Ja, så hardt angrepet at han har forlangt full tømming av roterommet jeg viste for en tid tilbake, for nå skal det fikses!
Jeg gleder meg villt, men det betyr jo at rotet må ut i stua......

Ønsker dere alle en riktig god helg, og håper dere sender meg noen oppmuntrende tanker her jeg nå går i gang med å fylle stua med rot!

0 kommentarer: