fredag 26. mars 2010

Klar som et egg!

Siste nattevakt før ferien er over, og jeg er klar som et egg!

Det skal bli så utrolig deilig med noen dager fri nå, og jeg håper på litt sol selv om det er grått og trist her idag.
Nå skal  jeg sove, så da kan det regne fra seg !


Jeg tar med meg husets datter og en niese på fjellet i morgen, og da er det obligatoriske påskeegget viktig.

   
Strikketøy, bøker, filmer, spill og godteri er pakket og vi er klare for påske!

Den aller viktigste ingrediensen hos oss er disse:


Ungene elsker dem!
Som vanlig er de utsolgt i alle butikker her omkring ved disse tider, og da kan de sitte der og sture de som syntes jeg var gal da jeg kjøpte MANGE for noen uker siden ;-)

Påsken er reddet.
Ungene får sine supersøte påskeegg fra Freia,
og jeg kan nyte mine vanvittig gode mandelegg fra Anton Bergh

Hvilke egg må du ha til påsken?

7 kommentarer:

Ellemeller sa...

Ungane mine er hjå faren i påska, so eg treng ikkje tenke på egg i år, men mine likar òg godt desse supersøte egga i lilla eggekartong:) Eg et alt av sjokolade, eggeforma eller ikkje;)

Huset på toppen sa...

Innom for å ønske deg en flott påskeferie... så håper vi på dager med sol og fin temperatur:)) påskeklem fra Linda:)
Et lite sjokolade egg holder for min del, jeg er ikke så gled i marsipan....

Britaiskogen sa...

God påske til deg og turkameratene dine. Kos dere med egg i alle varianter..

Lillan sa...

heisann

innom for å ønske deg god helg og påske:)

klem fra Lillan

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg en god påske på fjellet sammen med dine kjære. Klem fra Elin:)

Love Peace Pionies sa...

ja det er deilig at våren er her .. satser på at snøen hvor du bor forsvinner snart...
kos deg i påsken
klem

josimo sa...

Ut i solen opp i trærne,eller fjellet...
Godt å slå av vekkeklokka i neon dager ja, kos deg med deg og dine.