søndag 14. mars 2010

Travelt, men hyggelig!

Denne helgen har blitt utrolig travel, men allikevel så koselig!
Jeg liker ikke å fylle helgene med planer. For meg er det godt å ha et pusterom med familien og ikke bli stresset  av en for hektisk timeplan, men noen ganger skjer det masse hyggelige ting på en gang .

Det startet med jentetur hvor jeg besøkte en venninne som har flyttet langt av sted.
 3 times kjøretur rett etter jobb på fredag ble belønnet med en koselig middag og venninne prat til langt på natt.
Lørdag tok vi oss en lang skitur slik at jeg fikk se området hun bor i, og det i strålende solskinn. Herlig!

Jeg kjørte hjem på ettermiddagen, og underveis ble jeg oppringt av en venninne som lurt på om vi ville komme bort på et glass vin denne lørdagskvelden.
Siden ungene var opptatt på hver sin kant, svarte jeg kjapt ja og min mann og jeg storkoste oss. Ikke ofte vi er 4 voksne som prater og koser oss sammen!

Det siste som skjedde er at mannen min tok seg en skitur med et par kamerater på formiddagen og kommer hjem med en middagsinvitasjon!
Naboene hadde ei alt for stor steik i ovnen ;-)
Herlig! Da slapp jeg unna alt av matlaging og styr denne helgen, og fikk masse sosialt samvær i erstatning.

Det er godt å være meg i dag!

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Slik en koselig og hyggelig helg:)
eddaKlemmer

Heidi sa...

Høyrest ut som ei skikkeleg sosial og godt utnytta helg ;-). Koseleg!

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei på deg!
tusen hjertlig takk for overaaskelse i posten i dag - det var kjempehyggelig! Herlig med litt ny pynt til påske, og vakre servitter! Så det ble 1 pakke ut og 1 pakke inn her i dag, siden jeg sendte gave til vinneren av min 1- års Give Away også - hun står faktisk øverst her, og heter Elin Anita!

Ha en herlig og vårlig uke, og igjen tusen takk!

Klem Cathrine :-)