onsdag 3. mars 2010

Feirer 4000 besøkende i dag!

4000 besøkende passerte telleren min i går kveld, og det må feires!


Jeg gjør det enkelt og trekker en vinner blandt dere som legger inn en kommentar her idag.

Det er så rart å tenke på at så mange mennesker man ikke kjenner er innom og leser ens tanker og ideer her på bloggen.
Ja, jeg vet jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen: Jeg storkoser meg her i blogglandia og er evig takknemlig for at jeg oppdaget denne verden med inspirasjon og glede.

22 kommentarer:

sylvia sa...

god morgen.
å gratulere med så mange besøk.
ja bloggverden er herlig..
her skinner sola å vårfølelsen er på topp.
ønsker deg en flott dag.
klem fra sylvia

På landet sa...

Hei, gratulerer =) Jeg blir med.

Ha en fin dag.

Husmora Torunn Husbyn sa...

God morgen! -Og gratulerer med 4000 besøkende! Jeg blir gjerne med på trekning.
Ha en flott dag! :-)

(eddas) sa...

Grattis med 4000 besøkende...det er morro her ja:)Jeg er og så glad for at jeg fany blogglandia...livet blir ikke det samme uten lenger:)Addictet:)
kos deg
eddaKlemmer

Mira sa...

Gratulerer med 4000 besøk.Er enig med deg, det er mye inspirasjon og glede i bloggverden.

Her skinner sola, og eg sender deg ein Klem.

Seascape sa...

Gratulere med så mange besøk.
Tror ikke jeg har vært i bloggen din før, men nå skal jeg rundt å titte. Bloggverden ja den er spesiell. Før PC-en kom i hus satt jeg alltid på kaffen først om morningen, nå er det PC-en som kommer først på også kaffen :-))
Ha en riktig fin dag og kos deg med feiringen.

Ellemeller sa...

Hei på deg! Eg vil heilt klart vere med på trekning hjå ei av favorittdamene mine!!
Her inne hjå deg er det so koseleg og uhøgtideleg:)

Grattis med 4000!!

Seascape sa...

Så koselig at du tittet inn om bloggen min og ekstra hyggelig at du har lagt deg til som følger av hobby bloggen min.
Jeg følger også gjerne din blogg, du har jo så mye spennende å lese og titte på.

Kjempe koselig at du også er med på "stafettpinnen" Husk og kopier det over på din blogg og så må du sende meg din E-postadresse så får du en gave i løpet av 365 dager! E-postadressen finner du til høyre på Seascape's hobbybloggen.

Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Gratulerer med 4000 besøkende, og takk for at du besøkte meg, og er med på 1 års Give Awayen min! Ja, det er hygglig her i blogglandia, og en verden jeg også er glad jeg trådte inn i!

Da håper jeg har lykken med meg!

Klem Cahtrine :-)

Henriette sa...

gratulerer så masse! ikke så rart du har så mange treff, du skriver så flott og fint! Jeg har en give away på gang jeg også,heng deg gjerne på!! ha en fin dag:)

Camilla sa...

Gratulerer med 4tusen besøkende =)

Jeg trives også kjempe godt her inne i blogglandia, masse god inspirasjon og utrolig hyggelige mennesker!

Onsdagsklem fra meg.

Camilla sa...

Gratulerer så mye med 4 tusen besøkende! Er det ikke morro!? Helt enig med deg;blogglandia er et hyggelig sted "å være"!

Ps. Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg kjøpte akkurat en ny odd molly-tunika på Lille Due i Drøbak.-50%!!

Lykke til med både kjøp og trening:)

Hanne sa...

Gratulerer med 4.000 besøkende. Jeg er helt enig: blogging er utrolig givende og morsomt. Stå på videre!
Pludrehanneklem

Anonym sa...

Så koselig at du vil være med på vår give-away.... Gratulerer med mange besøk, det er alltid givende å se at andre setter pris på bloggen din. Jeg krysser fingrene for at nettopp denne kommentaren trekkes ut;) klem fra Ingrid

aase sa...

Heisann, gratulerer med så mange besøkende!! Kosleig med bloggen din!! Jeg blir gjerne med på trekning!!

Klem Aase

Mor og datter sa...

hei på deg!!
Gratulerer med besøkende, alltid like moro det!! :)
Jeg vil gjerne være med på trekningen!!
Ha en fin dag!! klem

FruHellstrøm sa...

Oi oi :)
Så gøy da :) Det er mange tittere det :)
Gratulerer til deg :)
Gøy med noe å feire også ;)

Takk for koselige ord hos meg igjen :)
De koste seg som bare det i de nye sakkosekkene :)

Stor koser meg her inne jeg også :) Er så utrolig mange koselige mennesker og utrolig mange nydelige blogger å titte på :)
En deilig verden rett og slett :)

Ha en nydelig kveld:)
Klem Tina

Heidi sa...

Gratulerer med 4000! Mykje inspirasjon og kos i bloggverden, ja!

rule sa...

Hei! Jeg har også oppdaget denne bloggverdenen...og her henter jeg masse inspirasjon og glede!!! Gratulerer med masse besøk!!! Og lykke til videre!
Hilsen Ruth

Frøken H sa...

Gratulerer med 4000 besøkende! :) Flott og inspirerende blogg du har!

Tvi, tvi! ;)

Bless by Tone sa...

gratulerer med alle besøkene, du har en skikkelig bedårende blogg. Tone

Torilpia sa...

Gratulerer :o)

Ser du er i gang med kostholdsendringer og økt treningsinnsats .. :o) Lykke til .. vet det er en tung prosess, har vært der mange ganger - og skulle vært der nå .. men har ikke overskudd til det.

Ha en flott helg - klemmer!