tirsdag 26. april 2011

Sommerfugl



Tema til konfirmasjonspynt her i huset er Sommerfugl.


De er så utrolig vakre!

Sarte små skapninger som er mye tøffere enn de ser ut, og det er min datter, konfirmanten, også.

Hun er en liten nydelig jente som misliker rosa og elsker turkis.
Liker ikke ballett, men digger funk og hip-hop.
Elsker alt som durer og går: En 4-hjuling ville vært den ultimate konfirmasjonspresang.........

Ja, hun er rett og slett en tøff tenåring bak et yndig utseende :-)

Nå har hun bestemt at sommerfugler er fine å pynte bordet med, en enkel måte å få innslag av friske farger.
 Jeg tror jeg skal forsøke meg på disse sommerfuglene fra Tildas atelier




Noen som har prøvd seg på disse?

5 kommentarer:

Pia sa...

Spennende med konfirmasjonsforberedelser! Har ingen erfaring med de sommerfuglene, men det blir en pen pynt. Herlige bilder fra sommerferien i forrige innlegg!

Kort og Søm sa...

Det blir fint pynt, sommerfugler er vakre!
Jeg så en da jeg var ute og gikk i dag :O)
Lykke til med albumet,
veldig fin gave å gi, og å få!
Klem

Smykkas sa...

Sommerfugler er vakker pynt, og jeg må si det er litt godt å høre at ikke alle jenter digger rosa.

Da mitt eldste barnebarn ble konfirmert, var bordene dekket i turkis og limegrønt. Bærre lekkert, spør du meg.

Du får helt sikkert til sommerfuglene.

Klem

josimo sa...

Jeg også ELSKER sommerfugler!!
Viste du at ordet sommerfugl kommer fra ordet
flufferby-flagrer forbi...

Har to jenter, en ELSKER glitter,rosa og alt dill.
Så har jeg en som spiller liker blått,spiller fotball og gråter hevr dag over alle dyr som blir spist og drept....som SELVFØLGELIG skal bli veggis når hun blir stor.
Spennende å se de vokser til disse podene våre,de velger sine egne flotte veier i livet.

Lykke til med jenta di og forbredelsene

Hulda sa...

Det blir nok et vellykket tema for konfirmasjonen. :)