søndag 1. mai 2011

Arbeisleir i hagen

Vi har hatt en skikkelig arbeidsdag i hagen, og du store all verden hvor mye vi har fått gjort.
Kan dere fatte at vi ikke gjør slikt oftere?

Minstefrøkna har vært kjøkkensjef og vartet opp med nybakte skolebrød til kaffen


og grillet pølser til lunsj:



Å slippe avbrekk med matlaging er aldeles fantastisk, jeg fikk jo gjort noe jeg også ;-)

Storebror er flink til å hjelpe til når han får skikkelig redskap !



Jeg trives best med hakke og spade, men idag tok jeg meg "vann over hodet"
Sjekk disse røttene:


Et utrolig nettverk av røtter, og det i mitt blomsterbed!

Jeg visste det ville bli en stor jobb å fjerne de gamle kryp plantene og det merkelige treet som stod der, men jeg ante ikke hvor tettvokst det var!

Om jeg ble ferdig?

Ikke spør en gang ;-(

3 kommentarer:

Ellemeller sa...

So flinke de har vore! Eg har berre site og sett på alt hagearbeidet som eg MÅ gjere.
Artig at de skal bruke sommarfuglar til pynting, det har vi òg tenkt, til neste år:)
Dotter mi er som ein sommarfugl; litt hit og litt dit og plutseleg tilbake igjen:)
Ha ein fin kveld!

josimo sa...

Ingenting skjer før man begynner... punktum kan man sette en annen dag.
Kos deg i deilig vårvær

Smykkas sa...

Her har det virkelig gått unna. De røttene hadde drevet meg til vanvidd, tror jeg. Men så herlig når ting er gjort.

Klem