søndag 22. mai 2011

Konfirmasjonsdagen

Den store konfirmasjonsdagen var i går,
og idag er hele familien slitne, men fornøyde.
Dagen ble helt fantastisk.


 Været var bra, maten perfekt og alle gjestene koste seg.


Konfirmanten fikk virkelig oppleve å være dagens midtpunkt, og jeg tror hun elsket hver eneste tale og sang med gode ord.

Egentlig er jeg også strålende fornøyd.
 Utallige timer med tankevirksomhet og planlegging er over, og ja, det ble vellykket.

Viser noen bilder så får dere  også se!


Barndomsminner





Bordet er dekket med hvitt og dus turkis/spagrønn




Kakebord!

Kake fra tante!


Tør jeg?

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hærligenminhet så flott!
Mange finfine bilder og nyyydelige jenta da!
Ja, her har du gjort ein strålande jobb på alle områder ser eg :o)

Glede meg og te å treffes!
Eg e dessverre fremdeles ikkje i form, men ska nok klare det ja. Det e jo full dag med reise og konferanse før eg treffe dåkke, men utrulig kossen en kan få fornya energi i godt lag. Satse på den :o)

Du kan enten treffe meg og Rosa på hotellet kl 18, eller på 13 kl 18.30. Det velge du sjøl.

Og du; det har ikkje nåke med alderen å gjørr...trur eg ;o)

Bless by Tone sa...

for en nydelig konfirmant du har. Og bordet ditt var kjempefint! bra jobba. Hilsen Tone

Shy sa...

Gratulerer med overstått konfirmasjon! Travelt, men kjekt, slik det skal vere.
Fine bilder :)

Hasigamas mamma sa...

Gratulerer med overstått konfimasjonsdag!
Nydelig konfirmant, nydelig bord, deilige kaker! Artig å vise frem barndomsminner! Så ut som en flott dag!
Håper du får slappet godt av nå i kveld! ha ei fin, ny uke!
Og lykke til med prosjekt "få de andre til å gjøre mer" :)
Klem
Lise

Smykkas sa...

Gratulerer med vel overstått dag.

Det var virkelig lekkert pyntet og kjekt å se at det brukes andre farger enn rosa eller lilla til jente.

Klem

Li/Småtingene sa...

Så deilig å kunne slappe av etter en så vellykket dag! Det er jammen ganske krevende å arrangere slike dager; men det er jo utrolig moro! Nydelig bord dere hadde dekket :-))

Og så håper jeg du lar de andre rydde nå da... (Hihi; leste det forrige innlegget ditt også).

:-)

Unknown sa...

Gratulerer med vel overstått :O)
Så flott dere hadde ordnet til selskapet!
Må du ha ei riktig fin kommende uke.

Eva

Trollmora sa...

Noe såååå nydelig! De farvene var bare helt fantastiske! Jeg hadde også turkis og grønt til Størstetrollets konfirmasjon i fjor, men de farvene var mye sterkere da....
Og du, for et nydelig navn på konfirmanten....!!!!