tirsdag 12. april 2011

Livets egen hvilepuls

I min "kamp" for å bli frisk igjen øver jeg blandt annet på å kunne slappe av alene blandt andre mennesker uten å føle meg ensom.
Forstår dere hva jeg mener?
Sitte på cafe og ta en kopp te helt alene, rusle en tur i gatene uten et tempo som tilsier at jeg trener, ja rett og slett være alene.

I den forbindelse søkte jeg opp Jahn Teigen med sangen
Gi meg fri,
og fant denne nydelige versonen med reklame fra hjembyen min Tønsberg.
En nabojente og min datters beste venninne dukket plutselig opp der også, så jeg ble rent nostalgisk her jeg.


Gleder meg til sommeren hvor jeg kan ta i bruk kajakken,
 gli utover fjorden og kjenne livets hvilepuls som slår.......

2 kommentarer:

Veien til frihet sa...

Skjønner du hva du mener og gir deg en klem med ønske om en fin dag :)

Klem klem

sylvia sa...

hei.
så herlig en video.
nydelig by.
ja skjønner hva du sikter til, har lært å slappe av jeg, sitte på en benk å nyte, se på menneskene som rutsjer forbi,
håper å du kan finne roen i deg, gleden av å bare iakta å være til.
ha en fin dag vennen.
klem fra sylvia