onsdag 6. april 2011

Påskekrim


Med få dager igjen til påskeferien er det på tide å skaffe seg noe spennende å lese på.
Det MÅ være krim i påsken, ikke sant?

Har dere noen forslag?

Min anbefaling til dere er bøkene til danske
Jussi Adler-Olsen

Disse har jeg lest selv, og likte dem godt.
Selv om dette er romaner får jeg en anelse av at jeg har et svært naivt forhold til menneskers ondskap.
Kan ikke forestille meg slikt i fantasien en gang, og når en da sier at virkeligheten overgår fantasien....

3 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Hei, og takk for koslig kommentar hos meg. :-) Jeg har ikke hørt om denne forfatteren en gang, jeg, men påskekrim hører med! :-) Skal ta meg en tur i bokhandleren og se etter en av disse.

Ha en fin kveld.
Klem Jenny

Hjertedamas blogg sa...

Akkurat denne forfatteren kjenner jeg ikke noe til, men blir jo nødt til å prøve. Kjekt med noen nye bøker til påske, og jeg er veldig glad i krim. Er nok mest begeistret for svensk krim. Engelskmenne er også gode på krim!!!!! Klemz

irina sa...

Tusen takk :) Hvis du høyre klikker eller er det venstre. Det du bruker for å forstørre iallefall. Da kan du det :) Klem klem