lørdag 2. april 2011

Ryddesjau

I løpet av vinteren har hobbyrommet mitt blitt fylt opp med alskens rot.
Ja, det er snart så ille at jeg må  klatre over diverse pappesker, vinterklær og .......

Hvordan er det mulig å rote så mye?

Vel, nå er dagen kommet hvor rotet skal bort og jeg skal finne tilbake til roen og skapergleden på MITT rom.


Gleder meg til å komme igang med denne: 


Tenk å møte sommeren i denne søte kjolen;-)

Har kjøpt inn flere stoff og nydelige bånd slik at den, forhåpentligvis, blir både fargeglad og søt!

3 kommentarer:

Sissel sa...

Ut i fra mønsteret ser dette ut som en utrolig fin kjole, gleder meg til å se den ferdig!

Ha en fin helg!

klem

Bling - our elf on the shelf sa...

Det er helt utrolig hvor mye dritt som kan samle seg over vinteren. Her har vi nettopp tatt oss en runde i hele huset, virkelig kjekt når det omsider er gjort :)

Nyanser av vitt sa...

Tack detsamma. Blir säkert en underbart fin klänning.
Kram Agneta