tirsdag 5. april 2011

Hyttetur !!!

Lykkeliten skal på hyttetur med gode venninner i helgen!

En helg med skravling, latter, god mat og godt drikke står foran meg, og jeg gleder meg som en unge.
Skiene skal med, men skal jeg være helt ærlig så håper jeg vel at det meste har smeltet der også...
Er liksom ferdig med skigåing for denne sesongen jeg.


Nå er det mitt ansvar å lage noe god mat til fredagskvelden, og jeg klarer ikke å bestemme meg.
Skal jeg ta kyllingfilet, gryterett, ost og kjeks.....


Har dere noen gode forslag?

Jeg har fri hele dagen, men vi reiser først når de andre er ferdige på jobb, noe som betyr at vi er sultne og slitne når vi kommer frem.

He, he, kanskje vi har spist så mye godis på veien at vi egentlig er på høygir når vi kommer frem?

3 kommentarer:

Ida sa...

Uansett blir det nok en masse rødvin tenker jeg, så da er det jo både godt og lettvint med ost og kjeks ved siden av? Og selvfølgelig masse deilig som paprika, stangselleri, druer og annet snadder...:-) Bare dere kan kjøre helt fram, ellers hadde jeg gått for gryterett! God tur og kos deg masse! Har en liten utfordring på sidn min, tar du den?;-) Klem Ida

Konemor - Maria sa...

Ååh, så utrolig hyggelig - kos deg masse! Og lykke til med matplanleggingen :)!

Smykkas sa...

Med tanke på at dere er slitne og trøtte når dere kommer fram, tror jeg at jeg ville gått for en gryterett som kan gjøres ferdig i forkant.

Dere kan jo i tillegg ha ost og kjeks til nattmat.

Klem