mandag 25. april 2011

en ferie tar også slutt.....

Påsken er over for denne gang, og det er litt vemodig å se tilbake på disse herlige dagene som jeg gledet meg til så lenge.

Ja, jeg vet det kommer nye ferier, men de gikk da så utrolig fort disse feriedagene!

Jeg har nytt gode varme dager på stranden på Lanzarote.


Sett ungene boltre seg i vannet



Drukket sangria



og blitt knall brun!

Ja, jeg er heldig som får oppleve dette med familien min.

Nå har vi brukt noen dager på å rydde i hagen her hjemme. Det er konfirmasjon på gang!

Gleder meg til å begynne med litt pynt og fjas. Hun er tøff datteren min, men på en slik dag ønsker hun seg en gjennomført stil - og det skal hun få.

Skal vise frem litt her etter hvert.

Klem

1 kommentarer:

AnnA sa...

Herlig påske!!! Kjempefine bilder.
Her er vi også i gang med konfirmasjonsforberedelsene :) Bordene er på plass (he,he..litt tidlig ute), begynt i hagen og nesten ferdig med bordkort. Moro!!! Og pynten går i rosa, rosa og rosa.......