fredag 13. august 2010

Tilbakeblikk på sommerferien

Ja, ferien er over og dagene flyr mot høst igjen. Det er nesten så det føles som en evighet siden vi satt på svaberget og koste oss med grilling og sosialt samvær med gode venner, men det er bare en uke siden....

Jeg har idag kost meg med noen av bildene fra vår båttur langs Sverige og Danmark, og vil gjerne dele noen med dere.

Jeg elsker å feriere med båt lang svenskekysten, Strømstad til Gøteborg, noe vi har gjort mange ganger etter at vi kjøpte båten vår i 2000.

Gullholmen, en perle av en en øy!
Her er det tydeligvis lov å bygge i strandsonen...

Snuppeline nyter sola på vår "flybridge" ;-)

Ungene har vokst seg store, men til og med eldstemann på 17 1/2 var med oss  i en drøy uke i år også.

Han MÅTTE være hjemme til han hadde vært på kampen: Vålerenga-Barcelona før han kunne beære oss med sitt selskap ;-)

Selv var vi avgårde i nesten 3 uker ;-), til tider 5 båter i følge.
Vår båt kan skimtes langt bak til høyre.....

Det var 3 uker i hyggelig selskap, og vi var så heldige å få bli med våre gode venner til Danmark i deres båt også. Vår båt lå igjen i Sverige mens vi koste oss i den store båten til høyre i fronten her. Skikkelig luksus med andre ord, og Danmark var kjempekoselig!



"Fruen fra havet"

Er det noen som vet hvor dette er?

3 kommentarer:

Ellemeller sa...

Hei på deg, Lykkeliten! No er eg tilbake og gler meg til å blogge utover hausten:)
So koseleg det ser ut med båttur... eg ynskjer meg! :)
Herlighet kor heldig du har vore i sommar!! Hyller i tonnevis!! *misunneleg*
Kjekt å sjå at du har det bra.

sylvia sa...

hei igjen,
ja en sommer går fort ,særlig med hyggelig tur og selskap,så koselig at dere har hatt det så bra på tur,
koselig å ha deg tilbake å da.
klem fra sylvia

Smykkas sa...

Herlige sommerbilder, Det er alltid koselig å ha slike minner.

Hvor sommeren ble av er et godt spørsmål. Vi har endelig hatt et par fine dager, og til i morgen er det meldt om sol fra skyfri himmel.

Den skal virkelig nytes.

Klem fra Astrid