mandag 23. august 2010

Jubileum!


Helgas store feiring av svigerforeldrenes gullbryllup ble en suksess!
Været var fint og med stort telt i hagen, egen kokk som grillet lam og koselige , feststemte gjester på besøk ble dette en uforglemmelig kveld. NB! han grillet ikke gjestene altså!



Vi festet til langt på natt, og med mange timers forberedelse på forhånd, og rydding i ettertid, må jeg innrømme at mitt reservelager med krefter og enrgi er tomt.

Det innebærer at jeg med god samvittighet setter meg til rette i go'stolen på terrassen og nyter sola i dag!
Den eneste som skal jobbe her i huset er vaskemaskinen.

Nå er det imidlertid et lite jubileum her i dag: dette er mitt innlegg nr 250!
I den forbindelse må jo jeg som elsker "give aways" dele ut en liten gave.
Legg igjen en kommentar, noe jeg alltid blir glad for, og bli med på trekningen da vel!




Trekning i kveld allerede, så heng på.

8 kommentarer:

Pia sa...

Jeg blir gjerne med!
Ha en flott dag!

Lykkeliten sa...

Hørtes fantastisk ut!
Er vel ikke mange som har gullbryllup for tiden?!
(husker ikke hvor mange år det er=/)
Flott at han ikke kokken grillet de feststemte gjestene;-P hihi....

Så koselig med giveaway!
Minner meg om at jeg snart må sette igang en ny jeg også:) Ha en super uke!
Klem

Smykkas sa...

Enda godt at dere på to bein slapp unna grilling, men det er ikke småtterier det du viser på bildet. Hvor lang tid tar det å grille noe sånn som det?

Gratulerer med jubileet, og det er klart jeg vil være med i trekningen.

Klem fra Astrid

Randi sa...

Gratulerer med jubileum. Alltid kjekt å vera med å feire, så klart eg blir med her også... :-)
Ha ei flotte ny veke.
Klems

Missfryd sa...

Oj, her dumpet jeg bort i en giveaway...:-) Klart jeg vil være med! Skulle inn for å skjekke bloggen din etter en laaang sommerferie. Herlig med ferie, men litt godt å være tilbake også.
Håper du har hatt en fin sommer og ihvertfall høres det ut som gullbryllupsfesten var toppers:-)
Klem Ingrid

Lillian H sa...

Gratulerer med jubileum,-klart jeg blir med.Ha en fortsatt fin dag

Hasigamas mamma sa...

Hørtes ut som en knallfest! Kos deg i godstolen i kveld!
Jeg vil være med på give away! Gratulerer med jubileum!
Klem
Lise

Evelyn sa...

Hei :) så koselig at du legger igjen spor etter deg når du er innom meg. Kos deg i godstolen i kveld.. det har du ærlig fortjent.. høres ut som om dere har hatt ei knallfeiring. Koselig :)

Gratulerer med jubileet. Dette blir jeg med på.

Ha en flott kveld :)

Klem fra Evelyn