søndag 29. august 2010

Bryllupsdag!


I går feiret vi 17 års bryllupsdag her i huset.

Ja, vi hadde ikke planlagt noen feiring akkurat, det er nå "bare" en dag, men litt stas skulle det bli.

Da hadde vi ikke regnet med våre trofaste forlovere, som alltid husker på oss med en flaske vin, blomster, eller rett og slett en bedre middag.
Ja, de inviterte oss med ut på restaurant, og vi hadde en kjempekoselig kveld, bare vi 4.

Det  gjør godt å kjenne at en har gode venner en trives med, og at min mann og jeg fremdeles koser oss sammen etter 17 år.
Jeg er fullt klar over at jeg er heldig, ikke alle har like stabile famileforhold og vennskap rundt seg, så takk mannen min for at du holder ut med meg og mine særheter.

Klem fra Lykkeliten

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Grattis så mye på overskudd. Så koselig!

Klem,I

Randi sa...

Gratulerer med overstått.
Er no kjekt å bli huska på på den måten der då, gode venner er gull verdt! Og ein god mann også forresten... ;-)
Ha ein fin fin søndag vidare!
Klems

Mira sa...

Gratulerer så mye, med bryllupsdagen ; hørtes ut som ei koselig feiring.

Ha ein fin søndag! Klem,

Laila -Karin sa...

Gratulerer med overstått
Ha en fortsatt fin søndag.
Klem