torsdag 19. august 2010

Gråværsdag


Det er grått og trist utenfor mitt vindu i dag.
Høstfølelsen kryper inn under huden, og jeg føler behov for en rolig dag med en god bok og tekoppen innen rekkevidde.

Hm, greit nok det, men hva med bjørnebæra som jeg fant igår og skulle plukke i dag?
Hva med ambisjonen om å gå en lang tur hver dag?
 Er det idag mandagens store planer om nye gode rutiner skal smuldre opp til intet?

Nei, noe må gjøres, og den viktigste "planen" for mitt nye liv var å gjøre 1 nødvendig oppgave hver eneste dag, og så være fornøyd med meg selv.
Klarer jeg mer er det supert, hvis ikke....ja, da får det være med det.

Dermed tar jeg med meg kurvene fra klesskapet mitt ut i stua og tar sikte på å sette dem tilbake velsortert og med brettekanter.

Rachel Zoe stylist med orden i klesskapet!


Det går jo an å drikke te og høre på lydbok samtidig, og da orker jeg kanskje en tur for å plukke bjørnebær etterpå.

3 kommentarer:

(eddas) sa...

En får ta et skritt om gangen....og være fornøyd med seg selv uansett....
kos deg med lydbok..
eddaKlemmer

Heidi sa...

Du kjem deg nok ut skal du sjå! Her har eg plukka fram eit lite maleprosjekt... Men har sol og varme, med litt vind, så alt er jo litt trivelegare då ;-)

Åpent^hus sa...

lite høstfølelse her i vest i dag.
storebror hadde første dag på skolen
nå tasser vi rundt nesten uten klær og hele huset "svetter"! :)

ser ut som du har hatt en fin sommer
klem fra Åpent hus