mandag 9. august 2010

Spennende innspurt for Christine!

Lykkeliten er tilbake i blogglandia etter 3 uker i båt uten PC, og jeg er så spent på hvordan det går med Christines boligdrøm.


Christine med bloggen Hvit stil har delt sine gode råd, oppskrifter og flotte Give aways med oss her i blogglandia, og nå er hun på 2. plass i konkurransen om 250 000,- til sin boligdrøm.

Jeg har stor respekt for denne damens engasjement, arbeidlyst og kreativitet, derfor oppfordrer jeg alle som leser dette til å stemme på henne de dagene som er igjen. Hun har lagt ned mye arbeid i markedsføring av drømmen sin, så sjekk bloggen hennes for videoer og se selv.

Alle som stemmer kan vinne 9999,- og det kan vel være godt nå etter ferien.......

Stor lykkeklem til Christine og alle som er innom her i dag.

3 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
koselig å se deg igjen,
jeg har stemt jeg.
klem fra sylvia

Randi sa...

Velkome tilbake :-)
Kjekt å sjå eit innlegg hjå deg igjen. Er no litt herleg å vera utan pc og sånne elektroniske duppeditter av og til, vera litt meir utilgjengeleg liksom...
No skal eg inn og lese meir om Christines boligdraum.. :-D
Klems

Smykkas sa...

Så kjekt at du er tilbake. Det virker som om det er mange som gjør seg høstklare allerede.

Jeg skal huske å stemme.

Klem fra Astrid