mandag 8. august 2011

Mmmm, Frappè!



Ved byens nyåpnede kafe og bakeri fikk jeg idag servert en nydelig Frappè.

Mmm, det var nesten som å være i Hellas igjen!

Bildet er hentet fra google

En koselig venninneprat,
midt i et yrende liv av kunder, var veldig hyggelig.
Jeg er et sosialt vesen,
 så etter en helg med alenetrening(se forrige innlegg)
var det godt med litt sosial "trening" i dag ;-)

Ikveld skal jeg rydde plass til litt kreative sysler på hobbyrommet.
Kan jo hende jeg blir inspirert til å lage et eller annet.
 Det er tross alt kun 4mnd og 16 dager til julaften..................

5 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
å ingenting er som en venninne prat å på kafe,
høres ut som dere hygget dere,
klem

Fabelaktig (Maia) sa...

Frappé er farlig godt... hihi!

Ønsker deg en herlig start på uken og en fabelaktig uke videre. Her blir det noen hektiske jobbdager, men det er bare gøy!

Klemklem

♥ Stines hverdag sa...

På ferien i Kroatia drakk vi mye Frappe og Frozen Moccachino. Sistnevnte var nok favoritten.

Camilla sa...

Er det bare 4mnd til julaften? Der fikk du mine tanker til å surre... tiden går så fort med en liten baby i huset.

Og frappen, MMmm deilig ;)

Smykkas sa...

Du er flink til å prioritere de riktige tingene, og det skal bli spennende å se hvilke hobbyting du kommer til å lage.

Jeg er faktisk allerede begynt å tenke på jul, for det trengs en del til julemarkedet.

Klem