tirsdag 30. august 2011

Kreativ kaffeprat



I dag har jeg tilbragt formiddagen på Cafè sammen med damen bak bloggen Bare Kreativ.


Irja er på mange måter alt det jeg ikke er :
 full av ideer og ivrig på å gjennmføre dem!

Jeg må tenke, gruble, fundere og sammenligne i dager og uker før jeg som regel utsetter prosjektet til en annen gang....

Kanskje et er derfor jeg synes det er så herlig å følge hennes blogg hvor det hele tiden dukker opp nye ting som denne damen og kjæresten hennes har laget?

Uansett, vi fant tonen med en gang og timene fløy der vi satt og skravlet.
Ulik alder og bakgrunn har ingen ting å si, vi hadde så mye felles, og jeg koste meg skikkelig.

Nå har hun gitt meg et spark bak, og det kan hende jeg går til innkjøp av spraybokser og setter igang med noen prosjekter som har ligget på vent et år eller to ;-)

2 kommentarer:

Irja sa...

næmmen det var søtt sagt :)

rett opp på veggen :) så glad ble jeg for å eeendelig ha et par :D
tusen takk for i dag!! merket jeg fikk en kaffe overdose på slutten :D håper du er fri fra sånn 13-14 på fredag og at vi får en veldig produktiv dag!!! hi hi..skal kick some asse :p
klem irja.

Pia sa...

Det er stas å møte medbloggere i virkeligheten!