fredag 18. februar 2011

Ser du sola ?


Etter mange dager med overskyet snøvær dukket sola opp langt borte i horisonten i ettermiddag.


Et vakkert skue, og nå håper jeg sola vil dukke opp her i morgen også.
Kunne vært godt med en skitur igjen.


En praktfull måne lyser over oss nå i natt.
Kanskje man burde tatt en skitur i måneskinn?

Det er hektiske dager her oppe, og kveldene er sosiale, så jeg tilbringer lite tid foran dataskjermen.
Savner en lang runde rundt i blogglandia..........

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!

3 kommentarer:

Smykkas sa...

Ja da, jeg har sett sola i dag. Den har faktisk vært framme hele dagen, og da jeg ferdig med kirkepyntingen satte jeg meg på benken utenfor og kjente at strålene varmer allerede.

Klem

Unknown sa...

Bare en tur innom for å ønske deg en god dag ... eller nå er det snart kveld... :)
Klem fra Nanni ~

ide-puffen sa...

Hei hei. Regner med du trener og er sosial i skrivende dag.
Veldig koselig å komme innom bloggen din. Du skriver fint og morsomt. Herlige ord om hjertet i naturen.
Lykke til videre.
God natt fra en som surfer runt.
Klem
Randi