onsdag 16. februar 2011

Jammen er det hardt å få mer energi !

En uke av oppholdet er gått, og jeg er i siget.
Vi trener i gymsal, i basseng, i bevegelsesrom og ute på dagtid,og jammen er vi i gang på kvelden også.

Noen er svært fulle av energi og trener alt mulig, mens jeg er mer av den typen som må hente meg inn av og til.
Det er nemlig skikkelig energikrevende å finne tilbake energien i eget liv!

Nå må det sies at jeg aldri før har vært borti så morsomme treningstimer.
 Masse latter, glede og spenning gjør at jeg egentlig ikke skjønner hvor hardt jeg har trent før kvelden kommer.....

Ikveld har jeg også vært med på tovekurs hvor jeg lagde et silkeskjerf. Det ligger nå til tørk, så jeg gleder meg til å hente det i morgen.


Beklager at jeg legger igjen få kommentarer hos dere om dagen,kommer sterkere tilbake!

Klem

2 kommentarer:

RoseSommer sa...

Så fint at du trives! Jeg er oppe i 3 treningsøkter i uka nå, og i kveld er jeg skikkelig støl og sliten! Stønn. Godt jeg ikke skal trene igjen før til lørdag. Håper jeg har kommet meg igjen til da.
Stå på!

Smykkas sa...

Det høres anstrengende ut, men gjør sikkert utrolig godt. Herlig å kunne kombinere slikt med hobbyaktiviteter.

Klem