søndag 13. februar 2011

Jeg feiga ut!

Det å tilbringe 4 uker sammen med fremmede mennesker, var på forhånd ganske  skremmende, så jeg planla alt for å trives på rommet mitt med musikk,bøker og håndarbeid.

Det var da jeg viste dere den lekre sommerkjolen
 fra Drops design.


Hadde så lyst til å strikke den, men tror dere jeg turde det?

Nei, mor feiga ut med tanke på hvordan den ville sitte rundt min midje, og da måtte jeg jo finne et annet strikketøy.

Hva er vel bedre enn et pledd for ei som like å skjule seg mer enn å vise seg frem?


Vel, jeg synes det er fint jeg.

Begynte på det onsdag kveld, og er straks ferdig med første lengde.
Hele pleddet består av 4 lengder, og jeg skal som sagt være her i 4 uker....................

3 kommentarer:

RoseSommer sa...

Håper du kommer styrket ut av oppholdet. Det tror jeg!!! Kos deg så mye du kan.
Og pleddet ser fantastisk ut! Tenk så fint minne det blir. Stå på til uka!

Mie fra Mies Mirakler sa...

Det pleddet er jammen utrolig flott! Lykke til med prosjektet :) *♥*

Anonym sa...

For et nydelig pledd, lekkert.
Lykke til!
Helt enig med det Rosesommer skriver.
Ønsker deg en fin mandag.
Klem fra Mio