onsdag 9. februar 2011

4 uker på 10m2 med hvite vegger......


Ja, her er jeg  på plass på rommet hvor jeg skal tilbringe de 4 neste ukene.





En smule sterilt og lite hjemmekoselig, men det skal vel ordne seg ;-)


Hvor tror du jeg er?

Nei, jeg er ikke bak lås og slå.
 Heldigvis!
- men på Attføringsophold med trening og fokus på tilbakeføring til arbeid.

Ja, nå har jeg vært delvis på jobb hele tiden jeg, men det er dessverre mange måneder siden jeg var i stand til å jobbe fullt.

Nå gleder jeg meg til å skape endring i eget liv, men gruer meg skikkelig til å være borte fra mann og barn i 4 uker.

3 kommentarer:

Heidi sa...

Jepp, det har eg og prøvd. Var forsåvidt greitt. Greitt å ha mulighet til kun å ha fokus på seg sjølv. Lykke til!

hobbyvimsa sa...

Lykke til håper oppholdet blir til stor hjelp for deg!!

Du kan jo blogge litt når du blir trist og lei:)

natta!!

klem Linda:)

Sissel sa...

Jeg har 4 slike opphold bak meg, så jeg vet hva du går i gjennom. Jeg synes at det var godt å kunne fokusere på seg selv og på å bli frisk igjen, men det var selvfølgelig tøft å være borte fra familien i så lange perioder.

Bit tennene sammen, se på det som en husmorferie. Jeg brukte tiden på å gå tur, håndarbeid og boklesing.

Ha en fin dag!