torsdag 17. februar 2011

Hector og meg

Jubel og glede, lykke og latter.
Ja, til og med noen tårer har denne dagen frembrakt.

Det er en emosjonell berg og dalbane jeg har begitt meg ut på, og det er til tider tøff jobbing, men idag har det vært en svært god dag.
Jeg har nemlig vært i stallen!


Lille meg som er,(eller var?), redd for disse STORE hestene, har stelt og kost med en hest!

Det var en så stor opplevelse å overvinne denne frykten.
Gledestårene trillet, og jeg var helt skjelven, men Hector var rolig og lot seg stelle av lille meg.
Salen kom også på, og vi red inne i ridehallen .

Må innrømme at jeg er skikkelig stolt, og bare gleder meg til neste time i stallen.

2 kommentarer:

RoseSommer sa...

Hello, Cowgirl!
Yiiihaaah!!

sylvia sa...

så bra, flinke du.
stå på vidre,
klem fra sylvia