lørdag 12. februar 2011

Lucky me - ut på ski !


Ja, jeg må si jeg er heldig som har havnet her mitt i et skiparadis når vinterværet er fantastisk,og skiløypene nærmest uendelige!


Nå trenger ikke løypene være så innmari lange for meg og min energi, men det er jo gøy å kunne velge litt.

Etter trening og lunsj la jeg idag ut på skitur.
 Skyfri himmel og sol, men du verden så kaldt. Det var bare å holde seg i bevegelse hele tiden.
 Stoppet kun for å ta noen bilder for å vise dere hvor flott det er her.

Håper jeg orker en tur i morgen også.
Da er det ikke noe oppsatt program så vi står fritt til å gjør de aktiviteter vi vil. Mulighetene er mange og gruppa "mi" er aktiv, så jeg får bare henge meg på.

Ønsker alle en riktig god søndag, ja morsdag også selvfølgelig.
Jeg har fått med en gave opp hit, men frokost på senga blir det nok ikke ;-)

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Nydelige bilder! :O)

Smykkas sa...

Det ser helt herlig ut. Flotte bilder du har tatt.

Klem