lørdag 26. november 2011

Ting skjer..



Eller kanskje overskriften burde vært : Ting som ikke skjer?

Her er det i alle fall slik at uforutsette ting har dukket opp og skapt trøbbel i min tidsplan før jul.
Jeg er rett og slett litt stresset og bloggelysten er lav,
derfor så lite aktivitet her inne.
Velger derfor å utsette min planlagte Give away til etter jul.

Nå skal jeg nyte at huset er klar for den første søndag i advent, og samle krefter til nye oppgaver.

Bildet er lånt HER


Adventsklem til dere !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei :)
Takk for visitten :) Skal ta meg en titterunde her, og du, det er vist mange som sliter med blogge-lysten, så ta tiden du trenger :)

Fabelaktig sa...

Hei søte!
Jeg håper at alt er bra med deg og gleder meg til du kommer sterkere tilbake :)

En fortryllende første advent til deg og dine!
Her skal vi straks avgårde til Svigers på pinnekjøtt.

Stor klem
Maia

Liza sa...

Håper alt bedrer seg og god adventsøndag på deg:)
Klem
Liza

Marianne Dragon Waagan sa...

Ønsker deg virkelig en flott adventstid uten for mye stress. Ta vare på deg selv og koooooos deg masse...og håper du klarer å lade batteriene etter hvert:)

Ønsker deg en finfin førjulstid:)
Klemmer Marianne