lørdag 5. november 2011

Ryddesaju!

Idag klarte jeg å få med meg min datter på å rydde badet.
Jeg tenkte vi kunne samarbeide om å få bort litt av stashet som har hopet seg opp,
men der tok jeg feil.
Lykkefrøkna viser seg å være meget besluttsom,
 så her sitter jeg og ser at badet ribbes !

Her har mine gode gamle håndklær forsvunnet i søpla!
Jo, de var litt frynsete i kanten, men de var jo så myke.........

Single øredobber blir forkastet!
Vel, det er kanskje et par år siden jeg så makkeren men......

Mine øyeskygger er borte!
Ehhh, jeg tør ikke si når de ble kjøpt,
men det var ikke i dette årtusen.....

Vel, her sitter jeg foran PC'n og blogger mens badet blir ryddet med hard hånd.
Litt skummelt for en "gammel hamster",
men du verden så deilig.

Hvordan er det hos deg?
Er du flink til å kvitte deg med ting og tang, 
 eller er du en "kjekt å ha"-type som meg?

7 kommentarer:

solveig sa...

Eg kjenner meg absolutt igjen. Dei nye tinga frå 80-talet ... No sender eg med studenten nokre handdukar kvar gong han er heime så han kan bruke og kaste. Då minkar det i alle fall litt. (Og eg slepp å kaste, for det er eg dårlig på)

Kort og Søm sa...

Nei, jeg kan nok ikke påberope meg at jeg er en god kaster :O)
Men innimellom bruker jeg et råd fra en ryddedame, ta en pose og kast 28 ting!
Funker ganske bra i ny og ne..*smiler*..så får man iallefall unna en del smårot!

God helg med ny-ryddet bad :O)

Camillas Romantiske hjem sa...

Er det ikke deilig å få kastet ut masse gammel d....?? Jeg får ånden over meg i ny og ne, og følelsen etterpå er verdt alt strevet:) FIN lørdagskveld til deg:)

Fabelaktig sa...

Jeg er en kaster! Jeg kaster og kaster og mannen i huset får helt angst, Han har det nok som deg ofte... hihi!

Herlig lørdagskveld til deg :)
klem

Marianne Dragon Waagan sa...

Hehehe...kjenner meg så alt for godt igjen i din beskrivelse - kan få bruk for det en vakker dag:)

Synes du har en flott blogg med herlige innlegg. Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre:)

Ønsker deg en finfin lørdagskveld:)
Klem Marianne

Veien til frihet sa...

Jeg kaster nok ting litt for fort jeg... når det begynner å bli for mye (som ikke skal så mye til i mine øyne) så er det kast, kast og kast som gjelder :)

Håper det ikke var altfor tøft for deg :)
klem klem

Anonym sa...

Hehe, jeg rydder med hard hånd selv :) Liker å ha minst mulig skrot :)