søndag 11. desember 2011

Positivt påfyll på energikontoen!


Jeg har vært på ferie!

Ganske spontant,
og helt alene for meg selv,
dro jeg avgårde på tur til Gran Canaria!

Litt skummelt var det, men for all del,
 jeg er jo en voksen dame som klarer meg selv ;-)

Ha, ha!
Sannheten er at jeg ikke var så alt for mye alene siden mine foreldre tilbringer vinteren i Patalavaca med denne utsikten:

Jeg benyttet muligheten til å komme på overraskelsesbesøk , og det var utrolig artig.

Vi fikk noen fine dager sammen,
samtidig som jeg fikk slappet av og samlet energi til resten av vinteren.

Det var rett og slett utrolig deilig!

2 dager gikk jeg fra Puerto Rico til Amadores stranden


Ja tenk, her lå jeg og koste meg i forrige uke!
Badet, leste, solte meg, fikk massasje, spiste god mat og nøt en iskald Sangria.

Kanskje egoistisk å reise alene,
men familien min unte meg hver eneste dag,
og jeg trengte det.

Nå er jeg klar for jobb og julestri her hjemme!

4 kommentarer:

RoseSommer sa...

Så flott! Lett å lese at du har masse glede og energi å møte jula med nå! Kos deg videre :)

Liza sa...

Fantastisk:)
Eldstemann maser om å reise til Puerto Rico eller Marokko i julen, hun og vi vil ha varme, men så er man litt tradisjonelle også og ønsker å feire med familien.
Håper du er ladet opp og full av energi:)
Klem
Liza

Fabelaktig sa...

Det så veldig deilig ut! Det er viktig å ta vare på seg selv og fylle overskuddslageret - det er deg vel unt!

Ønsker deg og dine en fabelaktig ukesstart, håper dere får tid til litt førjulskos :) Jeg har siste innspurt på jobb, men det roer seg vel ned etterhvert tenker jeg/ håper jeg.

Stor klem fra Maia
Nala logrer og sender våte nesesuss!

AnnA sa...

Herlig med spontan ferie til varmere strøk!!!!
Her er det nedtelling til juleferie :)
God Jul!!!