lørdag 16. januar 2010

Endelig lørdag

Jeg vil begynne enne lørdagen med å gratulere Jorid bak bloggen Noe på hjertet med sin nyfødte datter.
Regner med at det er flere enn meg her i blogglandia som har fulgt spent med på hennes oppdateringer de siste døgnene......
Bildet er hentet fra flickr.com
Mmmm kjenner nesten lukten av baby når jeg ser slike bilder!

Selv skal jeg slappe av og kose meg med litt småpusling i huset i dag.
 Har så lyst til å fornye litt, men det må skje uten nye innkjøp så da gjelder det å ta frem alle tipsen en finner her inne hos dere.
Kanskje det blir noen bilder å vise frem etter hvert?




I kveld er vi så heldige at vi er invitert hjem til et vennepar på ost og kjeks. I stedet for å sende den "gamle" vennegjengen, fra da vi var 18 til 25år, julekort, har de valgt å invitere oss hjem til skikkelig mimring og kos.
Var ikke det en god ide?
Vi har møttes av og til opp igjennom de årene som har gått altså, men det er nå engang slik at vennemønsteret endrer seg med årene. Barna har dukket opp og gitt oss nye venner gjennom deres interesser, selv har vi blitt voksne og fått nye venner på jobb og i fritid, men det er noe eget med den gamle gode gjengen!

Ønsker dere alle en riktig god lørdag!

0 kommentarer: